Opis
Pomoc z obowiązkami BDO dla przedsiębiorców
W 2020 roku wiele firm stanęło przed nagłą koniecznością profesjonalnego ewidencjonowania wytwarzanych odpadów. Wprowadzenie rejestru elektronicznego i zwiększenie zakresu działalności objętych obowiązkiem sprawozdawczym sprawiło, że potrzebna stała się nowa usługa: prowadzanie BDO. W firmie EMKA S.A. doskonale rozumiemy obawy właścicieli firm - dlatego chętnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniem naszych ekspertów. Zgłoś się do nas, a pomożemy w prowadzeniu BDO.
Dlaczego wprowadziliśmy do naszej oferty usługi BDO? Mając na uwadze wachlarz kar administracyjnych, jakie mogą zostać nałożone na podmiot, który nie spełnia ustawowych obowiązków, poprawne prowadzenie dokumentacji oraz właściwy wpis w BDO mogą uratować przedsiębiorstwo przed poważnymi konsekwencjami. Wychodząc naprzeciw naszym Klientom, oferujemy usługę szybkiej analizy obowiązków Państwa przedsiębiorstwa w zakresie rejestru BDO.
Na czym polega usługa?
Nasz Doradca BDO skontaktuje się z Państwem i przeanalizuje specyfikę Państwa działalności. Przeprowadzana analiza obowiązków BDO zgodna jest z aktualnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska i nie zobowiązuje Państwa do zakupu kolejnych usług, oferowanych przez EMKA S.A. Pozwala natomiast uzyskać szereg informacji, dotyczących dopełnienia formalności, związanych z gospodarką odpadami.
Nasze doradztwo obejmuje następujące obszary:
- Weryfikacja wymagań BDO. Dane umieszczone we wniosku rejestracyjnym, sposób ewidencjonowania odpadów oraz ewentualne dodatkowe wymagania (np. w zakresie wnoszenia opłaty recyklingowej) powiązane są ściśle z charakterystyką działalności danego podmiotu. Dlatego w pierwszej kolejności ustalamy wymagania Twojej firmy co do BDO.
- Obsługa BDO. Złożenie wniosku i wnoszenie corocznej opłaty to nie wszystko. Przedsiębiorcy mają obowiązek zadbać o to, aby wszystkie dane trafiające do rejestru były zgodne ze stanem faktycznym i jak najdokładniej odzwierciedlały faktycznie realizowane działania. Muszą również składać raporty. Zwróć się do nas, a obsłużymy Twoją firmę w zakresie BDO, wskazując działania, o których musisz pamiętać.
- Automatyzacja BDO. Świetnym rozwiązaniem dla firm jest zamiana ręcznego ewidencjonowania odpadów na metody nie wymagające angażowania pracowników. Omówimy z Tobą zautomatyzowanie procesów związanych z BDO - wskażemy, na czym ono polega i które procesy możesz nim objąć.
Korzyści płynące z analizy obowiązków firmowych
Szybka analiza zapewni Państwu odpowiedź m.in. na pytania:
- Czy muszę zarejestrować się w BDO?
- Czy muszę składać roczne sprawozdania BDO?
- Czy muszę prowadzić karty ewidencji odpadów?
- Czy muszę odprowadzać jakieś opłaty?
- Czy muszę mieć umowę z firmą utylizującą odpady?
- Jakich jeszcze formalności muszę dopełnić?
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie (0)
Szybka analiza obowiązków Państwa Firmy w zakresie rejestru BDO
towar niedostępny
Kup ten produkt teraz - zapłać za niego za 30 dni