Regulamin Programu Lojalnościowego
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO SKLEPU INTERNETOWEGO EMKA S. A.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Program Lojalnościowy obowiązuje od dnia 06.06.2019r. przez czas nieokreślony.
Organizatorem jest Sklep Internetowy Emka Sklep, działający pod adresem www.emka-sklep.com.pl, prowadzony jest przez Emka Spółka Akcyjna, ul. Jaktorowska 15a, 96-300, Żyrardów, NIP: 8381845401, REGON: 146249404, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez SĄD REJONOWY DLA M. ST. WARSZAWY W WARSZAWIE, XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod numerem 0000429499.
Do programu lojalnościowego może przystąpić każdy Klient, który zarejestrował się w bazie Klientów na stronie www.emka-sklep.com.pl i posiada aktywne konto Klienta.
DEFINICJE
Aktywne Konto Klienta- oznacza konto zarejestrowane zgodnie z Regulaminem w bazie Sklepu, na które nie zostały nałożone jakiekolwiek obostrzenia wynikające z wcześniejszego nieprzestrzegania Regulaminu Sklepu. Do Aktywnego Konta Klienta nie zalicza się zakupów bez rejestracji.
Rejestracja- proces ten może zostać dokonany za pośrednictwem linku- https://emka-sklep.com.pl/pl/reg lub podczas finalizacji zamówienia w koszyku zakupowym.
Sklep Internetowy- serwis internetowy dostępny pod adresem www.emka-sklep.com.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia
Sprzedaż Bezpośrednia- pozostała sprzedaż prowadzona w ramach działalności firmy Emka S. A.
WARUNKI UCZESTNICTWA W PROGRAMIE
Warunkiem przystąpienia do Programu Lojalnościowego jest wypełnienie Formularza Rejestracyjnego oraz posiadanie Aktywnego Konta Klienta w Sklepie Emka.
Program nie dotyczy Klientów korzystających wyłącznie ze Sprzedaży Bezpośredniej firmy Emka S.A. .
ZASADY NALICZANIA PUNKTÓW
Standardowy przelicznik Punktów określający wartość należnych punktów wygląda następująco:
1 Punkt za kwotę 5 zł brutto wydaną w Sklepie Internetowym Organizatora.
Dodatkowo:
Za zapisanie się do Newslettera Sklepu Internetowego Klient otrzymuje 5 Punktów.
Za dodanie Opinii o produkcie w Sklepie Internetowym Klient otrzymuje 3 Punkty.
1 Punkt to 0,10 zł do wykorzystania na zakup dowolnego Produktu w Sklepie Internetowym.
SYSTEM NAGRADZANIA
Punkty przyznane w ramach Programu Lojalnościowego mogą zostać wykorzystane na cały asortyment Sklepu Internetowego.
Aby odebrać Produkt należy uzyskać odpowiednią dla konkretnej pozycji ilość Punktów, którą można weryfikować w Panelu Klienta po zalogowaniu.
Przy wymianie punktów na produkty istnieje opłata w wysokości 0,10 zł / każdą wymienioną sztukę, która będzie widoczna na dokumencie sprzedaży.
Warunkiem koniecznym do odbioru Produktu wymienionego z Punktów jest dokonanie zakupu minimum 1 sztuki Produktu w Sklepie Internetowym. W przeciwnym razie wymiana Punktów zostaje zawieszona do czasu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym.
REKLAMACJE I ZWROTY
Reklamacje produktów odebranych w ramach Programu Lojalnościowego przyjmowane są zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego.
Produkty odebrane w ramach Programu Lojalnościowego nie podlegają Zwrotom.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Szczegóły dotyczące wykorzystywania danych osobowych w ramach prawidłowego przebiegu zamówienia można przeczytać tu- https://emka-sklep.com.pl/obowiazek-informacyjny
ZAKOŃCZENIE PROGRAMU
Organizator ma prawo do zakończenia Programu bez podania przyczyny, o czym poinformuje uczestników z 30 dniowym wyprzedzeniem drogą mailową, umożliwiając wykorzystanie pozostałych Punktów przez Klientów.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
O zmianach w Regulaminie Programu Organizator zobowiązuje się informować uczestników drogą mailową, z wyprzedzeniem 14 dni od daty wejścia w życie planowanych zmian.