Producenci

Regulamin Programu Lojalnościowego

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO SKLEPU INTERNETOWEGO EMKA S. A.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Program Lojalnościowy obowiązuje od dnia 06.06.2019r. przez czas nieokreślony.

Organizatorem jest Sklep Internetowy Emka Sklep, działający pod adresem www.emka-sklep.com.pl, prowadzony jest przez Emka Spółka Akcyjna, ul. Jaktorowska 15a, 96-300, Żyrardów, NIP: 8381845401, REGON: 146249404, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez SĄD REJONOWY DLA M. ST. WARSZAWY W WARSZAWIE, XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod numerem 0000429499.

Do programu lojalnościowego może przystąpić każdy Klient, który zarejestrował się w bazie Klientów na stronie www.emka-sklep.com.pl i posiada aktywne konto Klienta.

 

DEFINICJE

Aktywne Konto Klienta- oznacza konto zarejestrowane zgodnie z Regulaminem w bazie Sklepu, na które nie zostały nałożone jakiekolwiek obostrzenia wynikające z wcześniejszego nieprzestrzegania Regulaminu Sklepu. Do Aktywnego Konta Klienta nie zalicza się zakupów bez rejestracji.

Rejestracja-  proces ten może zostać dokonany za pośrednictwem linku- https://emka-sklep.com.pl/pl/reg lub podczas finalizacji zamówienia w koszyku zakupowym.

Sklep Internetowy- serwis internetowy dostępny pod adresem www.emka-sklep.com.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia

Sprzedaż Bezpośrednia- pozostała sprzedaż prowadzona w ramach działalności firmy Emka S. A.

 

WARUNKI UCZESTNICTWA W PROGRAMIE

Warunkiem przystąpienia do Programu Lojalnościowego jest wypełnienie Formularza Rejestracyjnego oraz posiadanie Aktywnego Konta Klienta w Sklepie Emka.

Program nie dotyczy Klientów korzystających wyłącznie ze Sprzedaży Bezpośredniej firmy Emka S.A. .

 

ZASADY NALICZANIA PUNKTÓW

Standardowy przelicznik Punktów określający wartość należnych punktów wygląda następująco:

1 Punkt za kwotę 5 zł brutto wydaną w Sklepie Internetowym Organizatora.

Dodatkowo:

Za zapisanie się do Newslettera  Sklepu Internetowego Klient otrzymuje 5 Punktów.

Za dodanie Opinii o produkcie w Sklepie Internetowym Klient otrzymuje 3 Punkty.

1 Punkt to 0,10 zł do wykorzystania na zakup dowolnego Produktu w Sklepie Internetowym.

 

SYSTEM NAGRADZANIA

Punkty przyznane w ramach Programu Lojalnościowego mogą zostać wykorzystane na cały asortyment Sklepu Internetowego.

Aby odebrać Produkt należy uzyskać odpowiednią dla konkretnej pozycji ilość Punktów, którą można weryfikować w Panelu Klienta po zalogowaniu. Przed wymianą Punktów na Produkt Uczestnik ma obowiązek skontaktować się z Obsługą Klienta w celu ustalenia odbioru Produktu (w dni robocze w godz. 8:00-16:00, tel. 662 260 260, mail- zamowienia@ekoemka.com.pl ).

Warunkiem koniecznym do odbioru Produktu wymienionego z Punktów jest dokonanie zakupu minimum 1 sztuki Produktu w Sklepie Internetowym. W przeciwnym razie wymiana Punktów zostaje zawieszona do czasu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym.

 

REKLAMACJE I ZWROTY

Reklamacje produktów odebranych w ramach Programu Lojalnościowego przyjmowane są zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego.

Produkty odebrane w ramach Programu Lojalnościowego nie podlegają Zwrotom.

 

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Szczegóły dotyczące wykorzystywania danych osobowych w ramach prawidłowego przebiegu zamówienia można przeczytać tu- https://emka-sklep.com.pl/pl/i/Obowiazek-informacyjny/13

 

ZAKOŃCZENIE PROGRAMU

Organizator ma prawo do zakończenia Programu bez podania przyczyny, o czym poinformuje uczestników z 30 dniowym wyprzedzeniem drogą mailową, umożliwiając wykorzystanie pozostałych Punktów przez Klientów.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

O zmianach w Regulaminie Programu Organizator zobowiązuje się informować uczestników drogą mailową, z wyprzedzeniem 14 dni od daty wejścia w życie planowanych zmian.

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl